استراتژیهایی که براساس مدلهای فوق در این مطالعه موردی تعیین می گردد بشرح ذیل می باشد:
- افزایش تعداد مشتریان جهت صدور کارت
- برون سپاری بخشی از فرایند کارت به بخش خصوصی
- انعطاف پذیری در صدور انواع کارت سفارشی مشتریان
براساس استراتژیهای تعیین شده اهداف مشخص می گردند و بشرح ذیل می باشند:
1. قرارداد با شرکتهای دولتی و خصوصی
معیار: تعداد شرکتهای طرف قرارداد
عملکرد: افزایش 30 درصدی شرکتهای طرف قرارداد
2. قرارداد و تفاهم نامه با مراکز آموزشی و علمی
معیار: میزان قراردادهای صدور کارت با موسسات آموزشی و دانشگاهی
عملکرد: افزایش 50 درصدی صدور کارت برای دانش آموزان و دانشجویان
3. افزایش میزان کارتهای صادره
معیار: تعداد کارتهای صادره
عملکرد: رشد 60 درصدی کارتهای صادره
4. توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در کشور
معیار: تعداد تراکنشهای کارت
عملکرد: افزایش 2 برابری تراکشنهای ATM و POS
5. بهینه نمودن خدمات پشتیبانی با همکاری بخش خصوصی
معیار: میزان رضایت مشتریان
عملکرد: کاهش خرابی کارت تا 50 درصد
6. تنوع محصولات و کارتهای صادره با توجه به اقشار مختلف جامعه مانند جوان کارت، پزشک کارت و . . .
معیار: تنوع کارتهای صادره
عملکرد: پوشش کامل طبقات اجتماعی
برگرفته از مقاله "مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی با استفاده ازمتد BP Trend" در اولین همایش بین المللی مدیریت فرایندهای سازمانی نوشته اسماعیل نیکومنش و حمید بکامیری
برای مطالعه مطالب بیشتر در این خصوص اینجا را کلیک نمایید.