آموزش و مشاوره BPM، BPMN و BPMS

آموزش و مشاوره استقرار BPM و BPMS، مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند بهبود فرایند و...

آموزش و مشاوره BPM، BPMN و BPMS

آموزش و مشاوره استقرار BPM و BPMS، مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند بهبود فرایند و...

پیاده سازی متد BPTrend

بانک کشاورزی یکی از بانکهای دولتی کشور می باشد که تخصص اصلی آن فعالیت در زمینه های کشاورزی و صنایع وابسته می باشد و نیز در زمینه های بازرگانی و خدماتی و صنایع فعالیت می نماید. این بانک دارای مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، بیش از 30 اداره کل، چندین شرکت وابسته، 35 مدیریت ستادی استان و منطقه تجاری (مانند جیرفت و کهنوج، مناطق آزاد تجاری،کرج و . . .) و بیش از 1800 شعبه در سطح کشور می باشد.   جهت مطالعه هر سازمانی ابتدا می بایست سطوح عملکردی را مورد بررسی قرار داد. هرم سطوح عملکردی در شکل ذیل طراحی گردیده است.


 

از دیدگاه عملکردی بانک به بخشهای ذیل تقسیم می گردد:

-          - امور بازاریابی و خدمات بانکی

-          - اعتباران و وصول مطالبات

-          - امور مالی

-          - نیروی انسانی

 

در پست های بعدی به بررسی و پیاده سازی متد BPTrend درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک (صدور کارت الکترونیکی) در بانک می پردازیم. 


برگرفته از مقاله "مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی با استفاده ازمتد BP Trend" در اولین همایش بین المللی مدیریت فرایندهای سازمانی نوشته اسماعیل نیکومنش و حمید بکامیری


برای مطالعه مطالب بیشتر در این خصوص اینجا را کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.