آموزش و مشاوره BPM، BPMN و BPMS

آموزش و مشاوره استقرار BPM و BPMS، مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند بهبود فرایند و...

آموزش و مشاوره BPM، BPMN و BPMS

آموزش و مشاوره استقرار BPM و BPMS، مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند بهبود فرایند و...

شناسایی KPI های سازمانی

ابتدا باید شاخصهای کلیدی شناسایی شوند که باتوجه به این موضوع که بحث بر روی ارائه خدمات بانکداری الکترونیک می باشد (صدور کارت بانکی) شاخصهای کلیدی بشرح ذیل تعیین می گردد:


-          سرعت انجام خدمات

-          دقت انجام خدمات

 

 


کیفیت خدمات نیز می تواند شاخص کلیدی باشد و چون خدمات بانکی از نوع نامحسوس می باشند و به شیوه های رفتاری پرسنل بر می گردد جزو حوزه عمل این تحقیق نمی باشد.




برگرفته از مقاله "مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی با استفاده ازمتد BP Trend" در اولین همایش بین المللی مدیریت فرایندهای سازمانی نوشته اسماعیل نیکومنش و حمید بکامیری


برای مطالعه مطالب بیشتر در این خصوص اینجا را کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.