ابتدا باید شاخصهای کلیدی شناسایی شوند که باتوجه به این موضوع که بحث بر روی ارائه خدمات بانکداری الکترونیک می باشد (صدور کارت بانکی) شاخصهای کلیدی بشرح ذیل تعیین می گردد:
- سرعت انجام خدمات
- دقت انجام خدمات
کیفیت خدمات نیز می تواند شاخص کلیدی باشد و چون خدمات بانکی از نوع نامحسوس می باشند و به شیوه های رفتاری پرسنل بر می گردد جزو حوزه عمل این تحقیق نمی باشد.
برگرفته از مقاله "مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی با استفاده ازمتد BP Trend" در اولین همایش بین المللی مدیریت فرایندهای سازمانی نوشته اسماعیل نیکومنش و حمید بکامیری
برای مطالعه مطالب بیشتر در این خصوص اینجا را کلیک نمایید.